Wim, Monique, Luc, Nadine en Joost schreef op 20 juli 2017 om 14:49 Onze eerste Escaperoom. Hele leuke ervaring. Echt een aanrader. Net niet gehaald ... maar erg leuk en goed in elkaar gezet! ... Wissel deze metabox. Permalink Even geduld...